Extreme Rib 760 Cabin

Extreme-Rib 760 Cabin

3 + 1 παρατροπίδια τρέχουν στη γάστρα, με είσοδο από την αιχμή της πλώρης και απόληξη λίγο πριν από τον καθρέφτη του ενσωματωμένου μπρακέτου, διαμορφώνοντας έτσι ελεύθερες επιφάνειες πίσω. Στο τελευταίο μέτρο περίπου της διέδρου, διαμορφώνεται ένα μικρούς εύρους πέλμα. Στήριξη στις μεγάλες ταχύτητες, αλλά και διευκόλυνση να περνάνε νερά στον έξω κινητήρα, όταν το φουσκωτό εκτελεί κλειστές μανούβρες γρήγορα. Η είσοδος της διέδρου έχει μέγεθος 58ο και η έξοδος στο μπρακέτο 25ο. Πέντε φρακτές και δύο διαμήκεις νομείς με πρόσθετες ενισχύσεις παράπλευρα, εξασφαλίζουν την απαιτούμενη ακαμψία, προσδίδοντας στιβαρότητα και αξιοπιστία συνολικά στην κατασκευή.

Το πολυεστερικό μπρακέτο, είναι monoblock κατασκευή με τη γάστρα. Στις μπάντες του, βρίσκονται δύο πατήματα. Στο αριστερό τοποθετείται συρόμενη βάση βοηθητικής και στο δεξί σκάλα μπάνιου, ενώ στις … παρυφές, υπάρχει το πορτάκι της υποδοχής για την ντουσιέρα. Η πρόσβαση πίσω, γίνεται με πολυεστερικό πορτάκι και η λεκάνη έχει προβλεφθεί εξ’ αρχής την τοποθέτηση και ζεύγους κινητήρων. Τέλος, στις μπάντες του μπρακέτου χαμηλά, βρίσκονται τοποθετημένα flaps. Ο πολύ καλός καιρός σε αυτή την πρώτη δοκιμή, τα περιόρισε σε ρόλο … θεατή και ως εκ τούτου δεν υπάρχουν σχόλια επ’ αυτών.

Η δελφινιέρα, διαθέτει αρκετό χώρο για την επί – αποβίβαση, ράουλο ειδικής κατασκευής για την άγκυρα μαζί και δύο δέστρες, ενώ από κάτω διαθέτει δύο ενισχύσεις για την προστασία της κατασκευής από την άγκυρα. Η σκρόφα του εργάτη βρίσκεται τοποθετημένη χαμηλά, σε υποδοχή και ελάχιστα μπορεί να ενοχλήσει το πλήρωμα.

Στο καπάκι της καμπίνας, υπάρχει τοποθετημένο μαξιλάρι ηλιοθεραπείας και διαμήκη ρέλια χαμηλά. Ρέλια επίσης με κλιμακούμενο ύψος από εμπρός μέχρι πίσω, υπάρχουν και στους πλευρικούς διαδρόμους, αμερικανιστί walk around, που είναι όσο άνετοι χρειάζεται για απρόσκοπτη χρήση. Όλα τα ρέλια, είναι βαμμένα μαύρα – στη δική μας περίπτωση – με ηλεκτροστατική βαφή. Η πόρτα της καμπίνας, είναι ένα μονοκόμματο φύλο σκουρόχρωμου Plexiglas και η χρήση του γίνεται με ένα καλαίσθητο βαρέως τύπου πόμολο. Το άνοιγμα είναι μεγαλύτερο από ότι συνήθως – δεν είναι δηλαδή μόνιμη προϋπόθεση το πέρασμα με το πλάι, όπου δύο σκαλοπάτια μεσολαβούν μέχρι το δάπεδο. Αριστερά στην είσοδο υπάρχει πάγκος και αποθηκευτικός χώρος, δεξιά το μπάνιο. Και βρισκόμαστε μπροστά σε δύο σημεία υπεροχής του EXTREME 7.60: το μέγεθος της καμπίνας συνολικά, σε όλες τις διαστάσεις, αλλά και του μπάνιου. Εξ’ όσων ανακαλώ στη μνήμη μου, είναι οι μεγαλύτεροι χώροι στην κατηγορία. Με ράφια για μικροαντικείμενα στο πλάι, μεγάλο τετράγωνο hutch και πλαϊνά παράθυρα για φωτισμό – αερισμό, φώτα ηχεία κλπ., καθώς και αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τα μαξιλάρια, τα καπάκια των οποίων πιστεύω πως θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερα. Πίσω στο … σαλόνι. Δεξιά – που αλλού … – το πιλοτήριο. Μεγάλες επιφάνειες για όργανα και ηλεκτρονικά βοηθήματα, μια συμπληρωματική κατασκευή για την τοποθέτηση του χειριστηρίου και ένα κουτί – κάθισμα με διάταξη υποστήριξης του σώματος τόσο σε καθιστή όσο και όρθια στάση. Στο πάτωμα, αν΄’αμεσα στην πόρτα της καμπίνας και τη θέση του κυβερνήτη, υπάρχει το καπάκι της καταπακτής με πρόσβαση στα ρεζερβουάρ. Στην πλάτη, καπάκι για τη θήκη με το γκαζάκι ή ότι άλλο και χαμηλά το ψυγείο, 62 – 78 λίτρων ας πούμε. Πιο πίσω, ανακλινόμενο μονό κάθισμα και νιπτήρας. Απέναντι, καναπές και ταμπούκι, ενιαίος με τον πίσω καναπέ, μπομπάρια πλάτης σε ρέλια ίδιας βαφής. Η πρόσβαση πίσω, γίνεται με πορτάκι. Το roll bar είναι πολυεστερικόαρκετά ψηλό σε σχέση με το επίπεδο της πασαρέλας, με φώτα πλοικά και άλλα. Η πρώτη και βασική απορία για τον κ. Νέγκρη, ήταν αν ο 200άρης της SUZUKI θα ήταν ικανό μέγεθος για το συγκεκριμένο πακέτο. Αποδείχθηκε πως έκανε μια χαρά τη δουλειά του, έστω και όχι με την κατάλληλη προπέλα, την ομόσταυλη 16*20. Έτσι, είδαμε, τα απολύτως ενδεικτικά, 3.500 σ.α.λ. – 22 κόμβους, 4.000 σ.α.λ. 27 κόμβους, 4.200 σ.α.λ.29 κόμβους, 4.600 33 κόμβους, με βάρη δύο άτομα, 200 λίτρα καύσιμα και 100 λίτρα νερό. Σημειώνω επίσης. Το ιδιαίτερα ευρύχωρο στρίτσο της άγκυρας και την μεγάλη θύρα πρόσβασης. Την εξαιρετικά επιμελημένη ηλεκτρική εγκατάσταση της οποίας η πρόσβαση γίνεται από το μπάνιο. Το περιμετρικό λάστιχο, μπορεί να είναι και διπλό, με χρωματιστή φάσα στη μέση. Για την κατασκευή, χρησιμοποιούνται ισοφθαλικοί πολυετέρες, Honeycomb, Pvc Foam, Coremat και κόντρα πλακέ θαλάσσης στους καθρέφτες μόνο. Στο συγκεκριμένο, υπάρχουν δύο μπαλόνια σχήματος ‘D’ από την καμπίνα και πίσω. Μπορεί να γίνει αμιγώς πολυεστερικό ή και με μπαλόνια στη θέση που φαίνονται. Το βάρος του φθάνει τα 1450 κιλά, χωρίς κινητήρα και με τον προβλεπόμενο βασικό εξοπλισμό, που ακολουθεί σε λίστα.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Extreme-Rib 760 Cabin​
Ολικό μήκος (μ.)
7.60
Ολικό Πλάτος (μ.)
2.60
Μήκος Γάστρας
7.00
Εσωτερικό Πλάτος (μ.)
2.15
Αριθμός Αεροθαλάμων
2D
Μέγιστη ιπποδύναμη
1*350 η 2*175
Βάρος
1.400 Κιλά
ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Κατασκευή πολυεστερικών τμημάτων με ισοφθαλικό πολυεστέρα
Ενισχύσεις γάστρας με Pvc Foam και κόντρα πλακέ θαλάσσης στο τμήμα του καθρέφτη
Ενίσχυση κουβέρτας με Honeycomb, Coremat και Pvc Foam στην καμπίνα για μόνωση και ακαμψία. Τοποθέτηση αφρώδους υλικού μέχρι το ύψος της μέσης των μπροστινών τμημάτων (αεροθαλάμων) για μόνωση και άντωση. Τα πιο πάνω υλικά, σύμφωνα με δήλωση του κατασκευαστή, είναι ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στην αγορά, ακριβότερα από αυτά που προσφέρει ο ανταγωνισμός και δεν υπάρχει πιθανότητα εσωτερικής όσμωσης (σάπισμα). Εσωτερικοί κύλινδροι (αεροθάλαμοι) μήκους περίπου 3,20 μ. με υλικό 1100 DTEXή Neopren, για μεγιστοποίηση των στεγανών τμημάτων του σκάφους, σε περίπτωση κατάκλυσης υδάτων (στεγανά).

  • Περιμετρικό λάστιχο Hypalon Neopren
  • Ρέλια inox περιμετρικά στο σκάφος, στο μήκος της καμπίνας
  • Χειρολαβές inox στο ύψος της καμπίνας
  • Hatch αερισμού – φωτισμού
  • Παρμπρίζ προστασίας Plexiglas
  • Πόρτα καμπίνας συρόμενη Plexiglas σε σχήμα ‘Γ’ για εύκολη πρόσβαση
  • Εργάτης άγκυρας με ράουλο inox, αλυσίδα, στριφτάρι και άγκυρα τύπου Bruceν 5 κιλών
  • Φινιστρίνια (4) καμπίνας
  • Inox κάγκελο στον πίσω και πλαϊνό καναπέ με μαξιλάρια για την πλάτη (μπομπάρια)
  • Πλήρες σετ μαξιλάρια καμπίνας, ηλιοθεραπείας πάνω στο κουβούκλιο καμπίνας και εξωτερικού χώρου καθισμάτων
  • Εσωτερικό ράφι μήκους περίπου 2μ. αριστερά – δεξιά και μπροστά από το κρεβάτι για αποθήκευση ρούχων κλπ. φωτιζόμενα.
  • Επένδυση καμπίνας αριστερά – δεξιά και μπροστά από το κρεβάτι με δερματίνη
  • Φωτισμός οροφής με Led (καμπίνας)
  • Spot αριστερά – δεξιά μπροστά για ανάγνωση στο κρεβάτι
  • Τουαλέτα αποτελούμενη από νιπτήρα με πάγκο και αποθηκευτικό χώρο, βρύση, ντους, ηλεκτρική λεκάνη τουαλέτας, φωτισμός Led, πόρτα τουαλέτας από Plexiglas και πλαίσιο αλουμινίου για μηδενική συντήρηση
  • Διακόπτες φωτιζόμενοι
  • Κονσόλα οργάνων αποσπώμενη για εύκολη πρόσβαση
  • Πίνακας με ασφαλειοθήκες 8 θέσεων φωτιζόμενος
  • Πίνακας ηλεκτρικών σε ξεχωριστό χώρο εσωτερικά της τουαλέτας με πρόσβαση από πορτάκι στεγανό
  • Φώτα πλεύσης – περίβλεπτος inox
  • Roll bar πολυεστερικό με δύο πλαφονιέρες
  • Πόρτα εισόδου – εξόδου σκάφους πίσω, πολυεστερική με σύρτη
  • Εγκατάσταση ντους με δοχείο πολυεστερικό 150 λίτρων με ντουσάκι στο πίσω μέρος του σκάφους και αντλία με φλοτέρ
  • Νιπτήρας εξωτερικός στο πίσω μέρος με βρυσάκι και αποθηκευτικό χώρο κάτω
  • Κάθισμα οδηγού με χώρο για ψυγείο 78 λίτρων και χώρο για εστία μαγειρέματος
  • Δοχεία (2) καυσίμου συνολικής χωρητικότητας 380 λίτρων πλαστικά ή εγκεκριμένα πολυεστερικά με φλοτέρ και τάπες πλήρωσης
  • Δέστρες σκάφους (4)
  • Σκάλα μπάνιου αναδιπλούμενη
  • Inox εξαγωγές αντλιών καταστρώματος – αναθυμιάσεων
  • Αυτοστραγγιζόμενο deck ακόμη και σε στάση.
EXTRA ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

  • Δοχείο λυμάτων με φλοτέρ και αντλία
  • Πρυμνιός εργάτης με αλυσίδα inox στριφτάρι, άγκυρα, εργάτη, ράουλο και ηλεκτρική εγκατάσταση
  • Βάση βοηθητικής συρόμενη
  • Spot στα σκαλοπάτια εισόδου και ανόδου καμπίνας
  • Θερμοσίφωνας 12V ή 220V
  • Ψυγείο ηλεκτρικό ως 78 λίτρων
  • Εστία για μαγείρεμα
  • Χρωματισμός ανοξείδωτων σκάφους
  • Επένδυση με Foam Teak
  • Flaps στο σχήμα της γάστρας πολυεστερικά με ηλεκτρικές μπουκάλες
  • Πίνακας χειρισμού και εγκατάσταση
  • Προεκτάσεις πίσω κρεβατιού με μαξιλάρια
  • Τέντα ήλιου με inox σκελετό
  • Τέντα ήλιου – δωμάτιο με inox σκελετό
  • Τρείλερ διαξονικό ή τρέιλερ 2αξονικό με φρένα

Εμπιστευτείτε μας

Οι ειδικοί μας είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουν να οργανώσετε την κρουαζιέρα σας. Ζητήστε μια εξατομικευμένη προσφορά.

Αφήστε μια απάντηση